Afhalen & bezorgen

Bezorging in Nederland en België

Heeft u op een werkdag voor 12:00 uur besteld, dan kunt u het bestelde product de volgende dag al in huis hebben! Bestelt u via België dan betreft de bezorgtijd 2 werkdagen.

Er zijn daarnaast uitzonderingen met betrekking tot de betaalwijze. Bij betalen met iDeal, Bancontact Mister Cash of onder rembours ontvangt u het product gewoon de volgende dag. Wanneer u via creditcard of paypal besteld zal de bezorgtijd langer bedragen. Dit heeft te maken met de controletijd van betalingen via creditcard en Paypal. Gebruikt u betaling op rekening vooraf bij het bestellen dan wordt er geleverd nadat de betaling binnen is.

Alle artikelen worden door Transmission geleverd. U krijgt op de dag van leveren ’s morgens rond 8:00 uur een e-mail met daarin het verwachte tijdstip van leveren.

De goederen worden netjes ingebonden en ingeseald tot de voordeur geleverd. U dient de goederen op uiterlijke gebreken te controleren en eventuele schade op de vrachtbrief te vermelden alvorens U deze aftekent.

Kan ik zelf de bezorgdag bepalen?

Ja, bij Tapijttegelhandel kunt u tijdens het afronden van uw bestelling zelf een bezorgdag kiezen. Indien u de producten vandaag besteld maar bijvoorbeeld over 14 dagen wilt laten bezorgen dan is dat dus gewoon mogelijk.

Bezorgen is mogelijk van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 17.00 uur.

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland:

Bij bestellingen tot € 300 euro excl. BTW bedragen de bezorgkosten € 35,- excl. BTW.
Bij bestellingen boven de € 300,- excl. BTW bezorgen wij gratis.

België:

Bij bestellingen tot € 300 euro excl. BTW bedragen de bezorgkosten € 45 excl. BTW.
Bij bestellingen boven de € 300,- excl. BTW bedragen de bezorgkosten € 45,- excl. BTW.

Hoe laat wordt mijn bestelling afgeleverd?

Alle artikelen worden door Transmission geleverd. U krijgt op de dag van leveren ’s morgens rond 8:00 uur een e-mail met daarin het verwachte tijdstip van leveren.

Kan ik van tevoren aangeven hoe laat ik mijn bestelling bezorgd wil hebben?

Het is voor ons niet mogelijk om met u een tijdstip van afleveren af te spreken. U krijgt op de dag van leveren ’s morgens rond 8:00 uur een e-mail met daarin het verwachte tijdstip van leveren.

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben?

Wanneer u niet thuis bent op het moment van bezorgen, dan wordt er een briefje in uw brievenbus achter gelaten. Daar staat een website op vermeld, via die website kunt u dan zelf een nieuwe datum van afleveren afspreken. Wanneer u beide keren niet thuis bent, komt uw bestelling bij ons retour. Bij twee keer niet thuis brengen wij nogmaals de bezorgkosten in rekening.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil graag het afleveradres aanpassen.

Uw bestelling wordt altijd zo snel mogelijk verstuurd. Het kan dus zijn dat uw bestelling al is ingepakt en is meegegeven aan de vervoerder. Op dat moment kunnen wij helaas uw afleveradres niet meer aanpassen. Als u uw afleveradres wilt aanpassen, raden wij u aan om snel contact met ons op te nemen.

Kan ik gebeld worden als de bezorger in de buurt is?

Helaas kan er niet aangegeven worden wanneer de bezorger in de buurt is, er is geen direct contact met de bezorger. Ook de bezorger heeft niet de mogelijkheid om met u te bellen als hij of zij in de buurt is. Het beste is om thuis te zijn op de aangegeven tijdsindicatie. Kijk voor meer informatie bij ‘Hoe laat wordt mijn bestelling afgeleverd?’.

Ik wil graag in België mijn bestelling ontvangen, kan dat?

Het is bij ons ook mogelijk om te bestellen als u woonachtig bent in België. Verzending duurt gemiddeld 2 werkdagen nadat uw betaling binnen is.
Wanneer u niet thuis bent, probeert de bezorger het de volgende dag nogmaals. Wanneer u beide keren niet thuis bent, komt uw bestelling bij ons retour. Bij twee keer niet thuis brengen wij nogmaals de bezorgkosten in rekening.
De exacte verzendkosten naar België worden aangegeven in het winkelmandje nadat u het afleveradres heeft ingevuld.

Ik wil graag mijn bestelling in het buitenland ontvangen, kan dat?

Tapijttegelhandel.nl levert standaard in België en Nederland. In overleg kunnen wij door heel Europa leveren.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja, in de showroom in Emmeloord kunt u ook producten afhalen. U kunt natuurlijk ook zonder een product te bestellen bij ons langskomen. Echter, als u al weet welk product u wilt, kunt u dit beter online bestellen zodat u er zeker van bent dat dit product niet is uitverkocht.

Als u een product op onze website heeft gevonden, kunt u klikken op ‘ik wil mijn bestelling afhalen’. Voor het afhalen van uw bestelling is geen afspraak nodig, u kunt tijdens openingstijden uw bestelling afhalen bij onze showroom aan Verlengde Gildenweg 25 te Emmeloord (Flevoland). U kunt in onze showroom afrekenen met PIN of contant.

Afhaalgegevens:                            Afhaaltijden:
Tapijttegelhandel.nl                      Maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur
Verlengde Gildenweg 25              Zaterdag van 9:00 uur tot 13:00 uur
8304 BK Emmeloord                    Zondag gesloten