Je hebt besteld, wat nu?
Je hebt een bestelling geplaatst door middel van het winkelmandje, wat nu? Zodra je de bestelling definitief hebt geplaatst via het winkelmandje ontvang je per e-mail je orderbon. Op hetzelfde moment krijgt onze verkoop een bericht dat er een bestelling is geplaatst. Omdat veel van onze klanten aanvullende opmerkingen en vragen met betrekking tot de bestelling hebben nemen wij naar aanleiding van je bestelling altijd zo spoedig mogelijk contact met je op. Doorgaans zal dit telefonisch gebeuren.
De bon/factuur met betrekking tot je bestelling wordt met de bestelling meegeleverd.
Ik heb niet betaald, maar ik heb wel een bestelbevestiging ontvangen.
Wanneer je op Tapijttegelhandel.nl in het winkelmandje van stap 2 naar stap 3 gaat, wordt er automatisch een orderbevestiging gestuurd. Als je de betaling niet hebt afgerond, dan kun je de orderbevestiging als niet verzonden beschouwen. Alleen betaalde bestellingen, of volledig afgeronde bestellingen, worden door ons in behandeling genomen.
Als ik een bestelling plaats, wanneer wordt deze dan afgeleverd?
Bij Tapijttegelhandel.nl zie je tijdens het bestelproces staan wat de eerste bezorg mogelijkheid is. Voor meer informatie over de levertijden, kijk je bij “hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?” In de orderbevestiging vind je ook een lokaal telefoonnummer waarmee je contact op kunt nemen met ons.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, binnen 14 werkdagen na ontvangst kun je de producten ruilen of retourneren zonder opgave van reden. Als je de bestelling wilt ruilen of retourneren, vragen wij je om ons hiervan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling op de hoogte te brengen.
Dit kun je doen door een email te sturen naar info@vloerenhandel.nl om te vermelden dat je bestelling retour komt. Vermeld hierin eventueel waarom je wilt ruilen / retourneren en vermeld je N.A.W. gegevens.
In welke staat kunnen de producten worden geretourneerd?
De producten dienen compleet, onbeschadigd, ongebruikt en in originele staat te zijn.
De producten dienen tevens in de originele verpakking te zitten.
Proces van retourneren
Als je de producten wilt retourneren kun je een e-mail sturen naar info@tapijttegelhandel.nl. Vermeld hierin waarom je wilt ruilen / retourneren en vermeld je N.A.W. gegevens.
Niet aangemelde retourzendingen worden niet in behandeling genomen.
Reden voor retourneren
Je kunt de producten zonder opgave van reden retourneren.
Proces van teruggave
Bij retourneren stort Tapijttegelhandel.nl het bedrag van de producten (tapijttegels) binnen 10 werkdagen na ontvangst terug op je rekening. Tapijttegelhandel.nl behoudt het recht om geretourneerde artikelen (binnen of buiten de periode van herroepingsrecht van zeven (7) werkdagen) te weigeren of om slechts een gedeelte van het betaalde bedrag te crediteren, wanneer het vermoeden bestaat dat het artikel is gebruikt of door toedoen van de koper is beschadigd.