Bestellen & retourneren

U heeft besteld, wat nu?

U heeft een bestelling geplaatst door middel van het winkelmandje, wat nu? Zodra u de bestelling definitief heeft geplaatst via het winkelmandje ontvangt u per e-mail uw orderbon . Op hetzelfde moment krijgt onze verkoop een bericht dat u een bestelling heeft geplaatst. Omdat veel van onze klanten aanvullende opmerkingen en vragen met betrekking tot de bestelling hebben nemen wij naar aanleiding van uw bestelling altijd zo spoedig mogelijk contact met u op. Doorgaans zal dit telefonisch gebeuren.

De bon/factuur met betrekking tot uw bestelling wordt met de bestelling meegeleverd.

Ik heb niet betaald, maar ik heb wel een bestelbevestiging ontvangen

Wanneer u op Tapijttegelhandel.nl in het winkelmandje van stap 2 naar stap 3 gaat, wordt er automatisch een orderbevestiging gestuurd. Als u de betaling niet heeft afgerond, dan kunt u de orderbevestiging als niet verzonden beschouwen. Alleen betaalde bestellingen, of volledig afgeronde bestellingen, worden door ons in behandeling genomen.

Als ik een bestelling plaats, wanneer wordt deze dan afgeleverd?

Bij Tapijttegelhandel.nl  ziet u tijdens het bestelproces staan wat de eerste bezorgmogelijkheid is. Voor meer informatie over de levertijden, kijkt u bij “hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?” In de orderbevestiging vindt u ook een lokaal telefoonnummer waarmee u contact op kunt nemen met ons.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, binnen 14 werkdagen na ontvangst kunt u de producten ruilen of retourneren zonder opgave van reden. Als u de bestelling wilt ruilen of retourneren, vragen wij u om ons hiervan binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling op de hoogte te brengen.

Dit kunt u doen door een email te sturen naar info@tapijttegelhandel.nl om te vermelden dat uw bestelling retour komt. Vermeld hierin eventueel waarom u wilt ruilen / retourneren en vermeld uw N.A.W. gegevens.

In welke staat kunnen de producten worden geretourneerd?

De producten dienen compleet, onbeschadigd, ongebruikt en in originele staat te zijn.
De producten dienen tevens in de originele verpakking te zitten.

Proces van retourneren

Als u de producten wilt retourneren kunt een email sturen naar info@tapijttegelhandel.nl. om te vermelden dat uw bestelling retour komt. Vermeld hierin waarom u wilt ruilen / retourneren en vermeld uw N.A.W. gegevens.

Niet aangemelde retourzendingen worden niet in behandeling genomen.

Reden voor retourneren

U kunt de producten zonder opgave van reden retourneren.

Proces van teruggave

Bij retourneren stort Tapijttegelhandel het bedrag van de producten binnen 10 werkdagen na ontvangst terug op uw rekening. Tapijttegelhandel behoudt het recht om geretourneerde artikelen (binnen of buiten de herroepingsperiode van zeven (7) werkdagen) te weigeren of om slechts een gedeelte van het betaalde bedrag te crediteren, wanneer het vermoeden bestaat dat het artikel is gebruikt of door toedoen van Consument is beschadigd.